Το κέντρο μας
Το Κέντρο λογοθεραπείας και εργοθεραπείας είναι ένα πρότυπο παιδιατρικό θεραπευτήριο που ιδρύθηκε το 2003 από την κα. Αραμπατζή Κωνσταντινιά.
Στόχος του είναι η παροχή υπηρεσιών λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, ειδικής διαπαιδαγώγησης, ψυχολογικής στήριξης και κοινωνικοποίησης, σε παιδιά ηλικίας 0- 18 ετών σε ένα άρτια εξοπλισμένο χώρο.
Η θεραπευτική ομάδα αποτελείται από καταξιωμένους θεραπευτές με πολυετή εμπειρία και συνεχόμενη εκπαίδευση και εποπτεία.
Το Κέντρο με γνώμονα τη μοναδικότητα κάθε παιδιού παρέχει εξατομικευμένα θεραπευτικά προγράμματα, με ημερήσια ενημέρωση και τις κατάλληλες οδηγίες προς τους γονείς ώστε να μετατρέψουμε τη δυνατότητα του παιδιού σε ικανότητα, άμεσα και γρήγορα.
Η επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου είναι η κα Αραμπατζή Κωνσταντινιά η οποία αποφοίτησε από το τμήμα λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ ΠΑΤΡΩΝ το 2002. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της νευροαποκατάστασης. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων αναφορικά με νευρολογικές διαταραχές , σίτιση σε βρέφη και παιδιά, αυτισμό , τραυλισμό και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Από το 2009 ασχολείται μόνο με παιδιατρικό πληθυσμό, κυρίως στην πρώιμη παρέμβαση και σε βρέφη με δυσκολίες στη σίτιση. Την τελευταία δεκαετία εκπαιδεύει φοιτητές λογοθεραπείας από δημόσια πανεπιστήμια ενώ παρέχει εποπτείες σε νέους επαγγελματίες. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και γεωγραφικός εκπρόσωπος Θεσσαλίας. Τέλος προσφέρει τις υπηρεσίες της στον τομέα της έρευνας με παρουσιάσεις σε Πανελλήνια συνέδρια ενώ αρθρογραφεί σε site και ιατρικά περιοδικά.
ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Το κέντρο Λογοθεραπείας & Εργοθεραπείας στη Λάρισα δημιουργήθηκε το 2003 από την κα Αραμπατζή Κωνσταντίνα και μετεξελίχθηκε το 2005 στη σημερινή του μορφή.
ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Το κέντρο στελεχώνεται από καταξιωμένους θεραπευτές με εμπειρία και συνεχόμενη εκπαίδευση.
ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ
Στόχος μας είναι να παρέχουμε άμεσα ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες που το έχουν ανάγκη.
ΣΥΝΕΧΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
Οι συνεδρίες είναι ατομικές, με ημερήσια ενημέρωση για τη θεραπευτική παρέμβαση και τις απαραίτητες οδηγίες προς τους γονείς έτσι ώστε να μετατρέψουμε τη δυνατότητα του παιδιού σε ικανότητα άμεσα και γρήγορα.
Τα Ασφαλιστικά Ταμεία
Το κέντρο μας συνεργάζεται με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Μέσω των ταμείων μπορείτε να καλύψτε όλο το χρηματικό πόσο για τις θεραπείες. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφαλιστική κάλυψη είναι η έγκριση – βεβαίωση από δημόσιο φορέα (ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ή νοσοκομειακό ιατρό, αναπτυξιολόγο / παιδοψυχίατρο ή παιδονευρολόγο).
Διαγνωστικά εργαλεία
Πρόκειται για μια μέθοδο αξιολόγησης των δεξιοτήτων της ροής του λόγου – τραυλισμό.
Είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο που αξιολογεί τη γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού.
Το τεστ προσχολικής ετοιμότητας είναι απλό, ευχάριστο και σύντομο το οποίο απευθύνεται σε όλα τα φυσιολογικά παιδιά ηλικίας 5-6 ετών, τα οποία θα πάνε στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου την επόμενη χρονιά. Ελέγχει κατά πόσο το παιδί έχει την ικανότητα και την ωριμότητα που χρειάζεται για να παρακολουθήσει με επιτυχία και χωρίς δυσκολίες το δημοτικό σχολείο. Με τον προληπτικό έλεχγο της σχολικής ετοιμότητας μπορούμε να προλάβουμε μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες είναι δυνατόν να οφείλονται σε δυσκολίες στην ομιλία, στην σύνθετη σκέψη, στη γραφή, στη προσοχή και τη συμπεριφορά.
Πρόκειται για ένα τεστ νοητικής αξιολόγησης και αφορά ηλικίες παιδιών 6-16 ετών.
Είναι ευρέως χρησιμοποιούμενο και είναι σταθμισμένο στην ελληνική γλώσσα. Θεωρείται παγκοσμίως το πλέον αξιόπιστο και έγκυρο ψυχομετρικό εργαλείο για την αξιολόγηση των γνωστικών λειτουργιών στα παιδιά και συνεισφέρει αποτελεσματικά στη διάγνωση νοητικής καθυστέρησης, μαθησιακών δυσκολιών, δυσλεξίας, αναπτυξιακών προβλημάτων ή προβλημάτων προσαρμογής στο σχολικό πλαίσιο. Χορηγείται μόνο από ψυχολόγο εξειδικευμένο στην χορήγησή του.
Πρόκειται για ένα τεστ διάγνωσης δυσκολιών μάθησης, το οποίο σταθμίστηκε στη χώρα μας το 1999.
Είναι ένα ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο, το οποίο κατασκευάστηκε για να το χρησιμοποιούν οι ειδικοί που ασχολούνται με τα προβλήματα της παιδικής ηλικίας και οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί με τους μαθητές της τάξης τους. Στοχεύει στον εντοπισμό παιδιών που παρουσιάζουν δυσκολίες να ανταποκριθούν στις μαθησιακές απαιτήσεις. Για την χορήγησή του απαιτείται ειδική εκπαίδευση και χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών αλλά και σε μεγαλύτερα παιδιά που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές ανεπάρκειες.
Το ΑνΟμιΛο 4 ανιχνεύει σε παιδιά ηλικίας 3,9 έως 4,6 ετών δυσκολίες ή καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου
και της ομιλίας τόσο στη δομή όσο και στη χρήση. Επιπλέον, ανιχνεύει διαταραχές της φωνής και του ρυθμού της ομιλίας. Μέσω του ΑνΟμιΛο 4, ο εξεταστής έχει τη δυνατότητα να μάθει εάν το παιδί χρειάζεται λογοθεραπευτική παρέμβαση, υποστηρίζοντας την υγιή και φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού.
Είναι μια διαγνωστική μέθοδος αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό.
Χρησιμοποιείται για τη διαφοροδιάγνωση των παιδιών με αυτισμό με άλλες αναπτυξιακές διαταραχές.
Το ΠΑΛΠΑ τεστ έχει σχεδιαστεί ως μια ολοκληρωμένη ψυχογλωσσολογική αξιολόγηση
της επεξεργασίας της γλώσσας σε ενήλικες με επίκτητη αφασία.
Το τεστ νοημοσύνης RAVEN (iq-test), κατέχει μία ιδιαίτερη θέση ανάμεσα στις δοκιμασίες ευφυΐας,
λόγω ορισμένων ιδιομορφιών του. Tο τεστ αποτελείται από 5 ομάδες των 12 δοκιμασιών ή κάθε μια. Η κάθε δοκιμασία παρουσιάζει ένα σχήμα απο το οποίο λείπει ένα κομμάτι. Απο κάτω δίνονται 6 ή 8 μικρότερα σχήματα, απο τα οποία ο εξεταζόμενος πρέπει νά βρει ποιο αντιστοιχεί στο ζητούμενο. Η κάθε δοκιμασία είναι λίγο δυσκολότερη απο την προηγούμενη, και ή κάθε μια απο τις πέντε ομάδες περιέχει δυσκολότερες δοκιμασίες από την ομάδα που προηγείται.
Με τη βοήθεια της ανθρώπινης φιγούρας μπορεί να αξιολογηθεί η αναλογία της νοητικής ηλικίας με την χρονολογική.